aslidere1_ Merhabalar emzirirken kan bağışı yapmak sizce nasıl fikir 7 aylık bebeğim var ve ben sürekli kan bağışı yapan biriyim ama gebelikten bu yana hiç yapamadım artık yapmamda sıkıntı olur mu sizce 🐣🐣