kaganannesi Bebeğim 2 aylık erkek, molfix 4 bedene geçtik 🙈 bacakları çok sıkıyor ne yapmalıyım ya yardım eder misiniz bez mı değiştirmeliyim normal mi yoksa
[silindi] kaganannesi molfixin kalıpları dar biraz molfix soft and pure denedinizmi molfixten çok daha güzel bedenide sanırım nir tık büyük şiddetle tavsiye ederim benim kızım 6 aylık biz 4 kullanıyoruz kilonuz kaç aceba
Esra___ kaganannesi molfix kaç numara kullanırsan kullan sıkıyor Cnmm oğlum sünnet olduğunda 5 numara taktım o bile iz yaptı ayrıca şuan 6 aylık ve 4 numara kullanıyoruz
kaganannesi Şuan 6, 6,5 falan sanırım yarın gideceğiz doktora. Sleepy kullandım sızdırdı molfix güzel ama beden olarak 4e geçince acaba değiştirsem mi diye düşündümm
kaganannesi kaganannesi ben 3 e devam mı etsem o zaman acaba, küçük geliyor gibi de bilemedim çok kararsızım bez mı dğeiştirsem yoksa 🙈
Sedaahmet kaganannesi benim oğlumun 2 aylık olmasına 1 hafta var. Dün tartıldı 6 kiloydu. Bende sleppy 2 numara kullaniyorum, sızdırmıyor ama kücük gelmeye başladı. 3 numaraya geçecem yakında. Ben sleppyden memnunum. Bide a101 in sofia bezinide kullaniyorum bazen. Oda hic sizdirmiyor.
Sevgi1 kaganannesi yok kız 4 büyük bende bı ara 3 e geçtim bol oldu sızdı sonra 2 ye geri döndüm 5 buçuk kilo senin kaç kilo
kaganannesi Sevgi1 ben en iyisi pure softu kullanayım 3 numarasınıı 6,6.5 arasıı uarın gideceğiz kontrol iee
kaganannesi Sedaahmet ben herhalde abarttım biraz bez sıkınca 4 numara çok büyük o zaman iyi gibi de ama ben dediğim gibi en iyisi pure softu kullanayım 3 numarasınıı
Sedaahmet kaganannesi lastik kısım iz yapıyor. Esnek zaten, cok sıkmaz. 😊 zaten biraz sıkması lazım, yoksa hep dışarı taşar 😂
Sedaahmet kaganannesi lastik kısım iz yapıyor. Esnek zaten, cok sıkmaz. 😊 zaten biraz sıkması lazım, yoksa hep dışarı taşar 😂