Tugra
25 gün önce Doğum yaptım genel anesteziyle sezaryen oldum . Bebeğim narkozdan etkilenmiş Doğumdan hemen sonra yoğun bakıma götürdüler daha 2 gün önce anne Bebek uyum odasına çıktık ama hala nefesi iyi değil ve yine yoğun bakıma götürebilirler böyle bişy yaşayan oldu mu 😞