Minikprenses_1 İki yaşındaki kızım dün geceden bu yana altı kez flan kustu doktora götürdük karnında gaz birikmiş lavman yaptık ama hala var sanırım hiçte izin vermiyor karnına dokunmamiza fayda edecek ne yapabiliriz önerileriniz varmı kızlar
Minikprenses_1 Annisno Hala var canım doktorlarda birşey vermedi ateşi çıktı bir ara ne kan aldılar ne serum taktilar ateşi düştü kusması gecti çok şükür ama karnında hala ağrı var galiba çıkarıyor ama yinede rahatsız ağrı oldukça kakam diye agliyor