Renk Forumda hiç gezinemiyorum.Reklam yüzünden giresim gelmiyor. Girsem de reklam çıkınca ben de çıkıyorum. Yani tabii reklam alacaksınız ama bu kadar fazla değil mi. Ya buna bi el atın admin hanımlar rica ederim ya 😔
Laden Renk merhaba canımız annemiz, Reklamlar 10-15 dk arayla çıkıyorsa normal bir görüntüleme sağlıyorsunuz. 1-2 dk arayla çıkıyorsa hata vardır. ‘23:25 reklam’ 23:26 reklam’ şeklinde saati görebileceğimiz ekran görüntülerini biz@mutluanneleriz.com adresine iletebilirsiniz🌺
Renk Laden teşekkür ederim ilginize. Valla çok sık çıkıyor ben de. Her dakika neredeyse bi reklam çıkıyor. İleteyim. 🌼
Renk Laden Mail ilettim size. 00.05te 2 tane reklam çıktı 🙈 Aynı dakikada yani 😊 İnşallah çözümü olabilir 🌼