Merimexx anne-11 bugun gelişimsel pediatri gittik ocakta bizde tekrar gidicez gelişim testine :) test değilde daha çok hareketlerine motor gelişimine bakıyorlar
Egeveikizler Arkadaşlar ikiz bebeklerim 33 haftalık doğdu şuan 35 günlükler. Rop muayenesi istediler ama hiç bir şekilde alamıyorum randevu hiç bi yerden. Yaptıramazsak sorun olur mu ?
kirmizibasliklikiz_ Egeveikizler bence ihmal etmeyin cok cok onemli.. Allah korusun bir durum olursa müdahale sansi olsun.. biz 50. Haftamiza kadar rop a gittik
anne-11 Egeveikizler rop muayenesini sakın ihmal etmeyin Allah korusun birşey oldugunda geç kalınmış olmasın
Merimexx anne-11 bizim kafa çapı biraz küçük yüzde 10 persentil de sorun yok ama inşallah büyür bakalm 😂
Hepoyleolurzaten Selamlar benim de ikizlerim var premature dogdu şu an düzeltilmiş 15 aylık emekleme bile yok uzanma var tutunca ayağını diriyor popo üstünde emekleyerek sürüyerek kendini götürüyor sizce bizde fizik almalımıyız
Merimexx Hepoyleolurzaten popo üstünde gitmesi de bir emekleme cesiti diye biliyorum ama ben olsam giderdim fizyoterapiste sanırım
anne-11 Merimexx gıttık te çok sacmaydı 2 dk bıle sürmedi yani bumu dedim merakla beklediğim yani çocuk iyi dedi gelişimsel testte sorun cıkarsa gelın dedı yoksa 1 sene sonra gelın dedi ilgilenmedi pek
Merimexx anne-11 bizimde aynı kısa sürüyor malesef .. gelişim testi ocakta olacak bizim sonrasında ise 1 yaşında çağırdı
anne-11 Merimexx bizim kasımda 3 ünde gidicez birde ayrı yerde Zeynep kamilde değil başka bir poliklinik olarak geçiyor
Merimexx anne-11 Evet biz daha önce de girmiştik orada gelişim testine hareketlerine bakacak oyun oynayacak çocukla muhtemelen
anne-11 Merimexx bakalım kısmet artık güzel geçer inşallah normal doktoru kim Gülşen hn devam edıyor musunuz
Merimexx anne-11 yok bayadir gitmiyoruz biz Gülşen hanıma. En son Medical parka gitmiştik ama artık özele gider miyim bilmiyorum
Merimexx anne-11 aynen öyle gerek yok bence normal muayeneye boyunu kilosunu da sağlık ocağı bakıyor zaten