Eylulbebek1 38 günlük bebeğim ne gece ne gündüz hiç uyumuyor hep ağlıyor sürekli ayakta sallamak gerikiyor onun dışında hep ağlıyor ne yapmam lazım lütfen acil yardım çok yoruldum
Ecrinbzkrt Eylulbebek1 gazı olabılır doymuyor olabılır ama genelde cogunluk gazdan uyumaz bebekler cnm doktora goturdun mu
Mehmetaslan Eylulbebek1 güzelim her bebek 30 cc ile doymaz benim bebeğimde doymadı. Kendini emziriyoesan ilve şurıngayla dudak kenarından mama damlatabilirsin bazı öğünlerinde. Bu şekilde cerirsen hem meme reddi yaşamazsın hemde bebeğin emme refleksi artar. Mamayı hazırlıyoruz ucundan iğnesi çıkarılmış şırıngaya çekiyoruz emme refleksi durduğu anda memeyi ağzından çıkartmadan dudak kenarından şırıngayla mama damlatıyoruz süt geldi sanıp yeniden emmeye başlıyor. Bu şeilde hazırladıpın mamayı biti canım emzirmende ayrıca şırınga hava yapabilir peçeteye azıcık sık önce lütfen. Bunun dışında bebeğinin ayak altına göbeğine el ayağı veya bebek viksi sür tabiiiiikiiii kendinede senin en ufak bi üşütmen bebeğin gaz alması demek ayrıca sütün çok olsa bile yağlandırmalıson merhaba 4lü kahvaltılığım vardı birine kuru incir birisine hurma birisine çiğ badem birine ceviz koydum yanına su şişem her emzirme sonrasında öncesinde atıştırdım tahine banıp banıp yedim kurı inciri. Joker besinlerimi buldum balık özellikle levrek tavuk bunlar yaplı ve bolsüt yaptı. Ayrıca sabah kahvaltısı dışında her öğünümde bol tereyağlı tarhana çorbası içtim gaz yapmasın diye tarhanayı tercih ettim. Ayrıca relactaz diye bi gaz damlasının çok faydasını gördüm. Herşeye rağmen bi g0n çok sıkıştı annemin yönteme başvursum gaz yapar diye hayır demiştim inanamadık 4 saat kesintisiz uyudu. Havanda soğanı ezdik suyunu elimle sıktım çıkan su kadar su ilave ettim 1 çay kaşığı verdim sonrasında misss gazı için uyanan bebeğimayağını bile kaldırmadan gazını attı. Bol sağlıklı mutlu huzurlu günler dilerim hoşçakalın
Ecrinbzkrt Eylulbebek1 anladım cnm kesın gazdandı hıc cekmedım ama sanırım uzun suruyomus bu fayda etmedıyse baska gaz damlasını dene istersen bılen bırı ılla yardımcı olur burda sana
Serra35 Laktoz intoleransı olabilir, bizde 30 günlük öyleydi. Çocuk çatlıcak gibi acılı ağlıyordu. Herkes normal dedi dr lar kolik dedi. Neyse İdrar kaka tahlili yaptırdık.Süt ürünü içeren herşeyi yemeyi bıraktım. Damla ile de çocuk 3 günde normale döndü.
Eylulbebek1 Mehmetaslan bebeğin doğduğuna eminim ama kilo alisi bezlerini falan takip ediyorum ve kesikli kusuyor