Esracim benim bebeğim 33 günlük yüzünde çok sivilce var çıkıyor yeniden başlıyor.doktor geçer bunlar önemli değil isilik dedi ama şimdi Boğaz kısmında ve göğsünde az miktarda var. Acaba alerjik midir 🙄 10 gündür böyleyiz. Bir de kulak memelerini pul pul sarı görüyorum döküntü gibi. Başına gelen var mı başka doktora götürmeli miyim?