Kubramomm Bebeğim 27 gün yoğun bakımda kaldığı için 6.ayda işitme muayenesini tekrar yaptırmamız gerekiyor.Yaptıran veya konuyla ilgili bilgisi olan var mı?
noluyoya Kubramomm ileri beta testiyi galiba bu. Bizde 1 gece fototerapi aldık bizede yaptırsanız iyi olur dediler 6 ayını beklemeden 2 kere daha işitme testi yapıldı ve gerek görülmedi buna. Bilemedim üstte kalsın
Berraserra Kubramomm bizde işitme testinin ilkinden geçemedik ikincisinden geçtik ama hamileyken covit geçirdiğim için 6.ayda tekrar gidecem işitme testine araştırma hastanesinde kulak burun boğaz bölümüne git dedi doktor
Kubramomm Berraserra çocuk doktoru mu yönlendiriyomyoksa direk kulak burun boğaza mı alıyoruz randevu biliyo musunuz?
Berraserra Kubramomm işitme testini yapan doktor bi kağıt verdi hatta bende sordum ilk çocuk doktorunamı randevu alacam diye araştırma hastanesinde direk kulak burun boğaza git dedi