Herkese merhabalar covidden yogun bakımdaydı oksijen seviyesi %50 lere çıkmıştı doktor bugun hatta ozon tedavisine başlıcaklarını söylemişti fakat bunu söyledikten 1 saat sonra oksijen seviyesi %15 lere düşünce entube ettiklerini söylemiş . Entube ile ilgili hiç iç acıcı şeyler duymadım . Entube olup kurtulan varmı dualarınızı bekliyorum 🙏🙏😭