Eylulbebek1 aç olmadığına eminmisin canım. Benim bebeğim açmıl ondan ağlıyormuş her bebek 30cc ile doymazmış benimki doymadı sütünü yağlandırmaya bak deriö ceviz kuru incir hurma çiğ badem 4 lü kahvaltı kabımdaydı yanında 1 şişe su hep yedin hele kuru inciri tahine banıp banıp yedim. Tahin helvası balık özellikle levrek tavuk joker besinlerimdi bol tereyağlı tarhana çorbası (gaz yapmasın diye) öğle ve akşam öğünlerimde yesim hep. Bebeğinin ayak altına karnına bebek viksi veya elma yağı sür kendinede sür canım ayağından çorabı patiği terliği eksik etmeki gaz almasın bebeğin ayrıca karnına sıcak bez uygula. Relectaz diye bir damla var çok faydasını gördüm tak dediği noktada soğansuyu verdim 1 kere soğanı havanda ezdik elimle suyunu sıktım çıkan su kadar su ilave ettim 1 çay kaşığı verdim sonrasında misss gazı için uyanan bebeğimayağını bile kaldırmadan gazını attı 4 saat kesintisiz uyudu. Fakat öncesinde yukarıda yazdıklarımı denermisin canım sağlıklı günler dilerim