Kızlar merhaba
63 kilo ile hamile kalıp 84 kilo doguma gittim. Feci derecede şiştim yüzüklerimi bile takamaz olmuştum. Bugün bebegim 3 aylık oldu. Son kilom 70. Ve hala vermem lazim aşırı rahatsız olmaya başladım. Duzensiz bir beslenmem var. Sabah kahvaltı yaptiktan sonra aksama kadar aperatif besleniyorum. Çaylar , meyve falan. Esim aksam geldiğinde yemek yiyorum 7 veya 8 gibi. Sütüm azalıyor yemezsem göğüslerim bomboş oluyor 😣 az yiyerek kurtaramiyorum. Ama bu sekildede kilolarimi veremiyorum.
Korselerden umutluyum. Lütfen güzel bir korse kullanipfa memnun kalan varsa tavsiye versin. O kadar cok cesit var ki. Kopçalısı, askılısı, dize uzananları, straplezler, külotlular, taytlar….
Çok kararsız kaldım