Bence geçmeyin🤗 çünkü her mamanın icinde ayına uygun almasi gereken vitamin değerleri vs oluyor. Mama numarası ne kadar büyükse o kadar doyurucak veya vitamin alacak diye bişey yok. Hatta doktorum ilk ay kullanacağı mama da daha çok deger olduğunu soylemisti. Size nesi yetersiz geliyor.