Defnelinamm12 benim oglum 1 hafta sonra 2 aylık olacak. Yaklaşık 1 aydır felan ağladığı zaman cok sinirleniyor. Dedigin gibi kendini kasarak bağırıyor. Zor susturuyoruz. Benimki şimdiden sinirli. Inşallah ilerde sinirli cocuk olmaz. 😂 ama benim eşimde sinirli. Genetik galiba ,😂 inşallah senin bebiş sinirli olmaz canım ,😊