Nur_4 Oğlum sunnet oldu pipisinin alt kisminda iltihap olustu normalmi bide doktor bi krem verdi pipisinin kesilen yerine sür ddi asagi cekerek ama oglum hic cektirmiyo cok cigriyo bnde kesik yerine etrafina suruyorum bilgisi olan
Alparslan26- Nur_4 benimde oğlum sünnet oldu iltihap geçiyor bir süre sonra krem heryerine sür Ama anlamadım pipisini çekerek niye sür dedi ki bize öğle bişey demedi sadece msj yap dedi
Hll20 Nur_4 ben cekerek degil ama etrafna ve pipisinin beze degen ksmına sürdüm hep. Birde kantaron yagi kullandm onun sayesinde toparladı. Yinede bi doktoruna göster canm. İlk oglumda sorun olmamsti ama ikinciyi 22 aylkken sünnet ettirdigim icin baya zorlu gecti.
Mucizem2020 Nur_4 merhaba öncelikle geçmiş olsun benim oğlumada doktor çekerek sürmem için bi krem vermişti bende çekerek sürüyordum ama intihap olmamıştı inşallah düzelir sizinkide biran önce
Muzeyyen61_ Nur_4 aşağı yukarı yapman lazım yaptırmıyo diye bırakma deri yapılık kaynarmış yapmazsan. Bu sefer daha çok acılı ameliyat olur. Mutlaka haraket ettir. Kremini sür ama haraketi ihmal etme.
Nur_4 Alparslan26- iltihap normal birsey o zmn bna kesik yerin etrafina sur ddi suruyom sabah aksam 10 Gün sonra kntrole gel ddi iste
Alparslan26- Nur_4 sarı kontron yağı da kullabilirsin bana doktorumuz önermişti günde 2 kere 3 damla olcak şekilde
Mucizem2020 Nur_4 allahın izniyle birşey olmazdır düzelir bikaç güne zağten inşallah çoğu doktor çekerek sürdüttürmüyo bile zağten oyüzden üzmeyin kendinizi
Bebegimm1 @nur_4#156693911hafta snra dikisleri dustugunde pipiyi geri cekiyordum kremi etrafina bolca surup bezliyordum pipinin alt tarafi yesilimsi bir akinti varsa o benm bebegimdede olmustu iltihap degil o bizim kullandigimiz ilaçtan demisti doktorum ve gecmisti