Ağlamaklıyım. 3 gündür ne gece ne gündüz uyku yok. Gece uykuları yarım saat 45 dkda bir bölünüyor. Kendi kendine. Çığlık çığlığa bir ağlamayla uyanış. Karnı tok. Altı temiz. Kucağımda tam dalıyor derken bi çığlık daha ve uyanıyor. Sanki uyurken biri bir yerini çimdikledi de öyle uyandı. Ne düzen kaldı ne uyku ne başka bir şey. Ne kadar sürüyor bu uyku gerilemesi? Atak boyunca devam ediyor mu? Kolaylaşması için ne yapmak gerek? Uyumakta gözüm yok, öyle bir çığlıkla ağlayarak uyanıyor ki çok çok üzülüyorum.