Gamzegnyl bizde tam anlattığınız gibi bir 10 gün geçirdik, antibiyotik vs kullanmadık, üst solunum yoku enfeksiyonu dedi doktorumuz öksürük İÇİN prospan verdi bitene kadar kullandık baya öksürttü ama şimdi geçti o balgam ciğere inmeden attı çok şükür🙏🏻 Her akşam deniz duyu ile yumuşatıp aspiratörle çektim. Keçiboynuzu özü içirdim öksürüğe boğaza çok iyi geliyor, bal yedirdim vs geçti çok şükür. Darısı başınıza🙏🏻