Yedaarven Edaferhat Evinizin sıcaklığına göre üzerindeki etikette yazıyor içini nasıl giydirmeniz zaten. 20 derecenin altında değilse içini giydirince çok terler😊
Meleek MinikAsyam merhaba ben de 1,6 tog olandan aldım odam 22 derece uzun kollu zıbın ve pijama giydiriyorum fazla mı oluyo benim giydirdiklerim acaba 😓
MinikAsyam Meleek aslında tog konusunda tablolar var “hangi derecede ne giydirilmeli” diye isterseniz onlara bir bakın; ancak benim fikrimi soracak olursanız fazla gibi sanki. Yani 22 çok düşük bir derece değil ve fazla sıcakta uyku kalitesini düşürür. Ancak annesi sizsiniz doğrusunu siz daha iyi bilirsiniz 😊
OyaGny Yedaarven canım bizde bu sene klima ile ısınacağız evin içi kaç derece olur bilmiyorum havalar soğuyor kaç tog almalıyım sence bi fikir verir misin bana lütfen.
Yedaarven OyaGny Yatak odanızda klima varsa 1,5 yeter bence ama yoksa tek klimayla ısınıyorsanız bizim gibi, o zaman 2,5 alın bence. Antalyadayız biz İki senedir en düşük 16 derece olmuştu odamız. Hep 2,5 tog aldım ben.
GokSuM Epifenomen-gkc 1,6 mantıklı. Hareket kabiliyetleri daha fazla oluyor içinde. Zaten üşürse içine pijama takım ı giydirerek dengelersiniz.
Epifenomen-gkc Yedaarven derece tablosunu biliyorum sadece emin olamadım, çok teşekkür ederim yardımlarınız için sağolun 🤗 GokSuM Happydef haklısınız çok teşekkürler 🤗
Happydef Epifenomen-gkc kuzum en mantiklisi 1.6 bizim evin isisida 20 22 civarı. Soğuk olunca içine bı kat daha giydirirsin ama 2.5da terler oda çocuğu daha çok hasta eder
OyaGny Yedaarven bizde tayinden dolayı geldik Alanya’nın bi mahallesindeyiz sadece salonda klima var kış nasıl olacak bilmiyorum o zaman bende dediğiniz gibi yapayım tek klima var bide yetmezse diye fanlı ısıtıcı o kadar 😪