Anneler tecrübe ve fikirlerinize ihtiyacım var. Kızım her beslenmeden sonra kusuyor. Doktor Reflü dedi ve motılıum şurup verdi. Ancak internette o kadar farklı yorumlar varki kafam karıştı. Bu şurubu kullanan veya kullanmaktan vazgeçenler fikirlerini yazabilirlermi?