Ben gebeligimde bir risk yokken en başından 2 hastane birden gittim. Bir özel bir devlet. Devlete her ay düzenli olmasa da gidiyordum. Özeli aksatmazdim. 36. Haftamda özeldeki doktorum herşey çok iyi derken ertesi gün devlete gitmekle perinatoloji bölümüne yatışım yapıldı. Bebeğimin kalp atışları yüksek çıktı. Ve doğuma kadar yattım orda. Bence siz de 2 hastane beraber yürütun. Birinin görmediğini diğeri görür