Merhaba kızlar 9 günlük bebeğim var 2 saatte bir uyanıp emzirdim hep zaten kendisi 2 saat geçince uyanmaya başlardı dünden beri daha çok uyuyor ya da uyanık kalıyor bu akşamda çok uyudu ben kaldırdım emerken bile sızdı böyle değişimler normal mi sizce sarılığı 11 di perşembe günü doktora gitmiştik artmış gibi durmuyor tam tersi yüzü daha da az sarı artık bugün kakasını da az yaptı niye sizce büyüdükçe normal mi bunlar