Merhabalar, bebeğim bi tane diş patlattı ama süreci sancılı geçiyor tetagil sürüyorum ağrıları olduğunda ama bunun dışında ne yapabilirim yardıma ihtiyacım var karanfil yağı buldum deneyen anne varmı nasıl günde ne sıklıkta uygulamam lazım yardımcı olur musunuzz?🙏🏻