Cihan47 o aylarda anne ve babasını birde en çok kimi görüyorsa onu tanımaya başlıyorlar, doktorumuz bize şöyle demişti, ananesi bile olsa ayda 1 görüyorsa o onun için yabancıdır. bebeklerde bağ yakın temastan çok görmeyle işitmeyle olur demişti. ki oğlum hala komşularımdan hiç görmediği biri kucağına alıp sevmek istiyorsa çok ağlıyor bağırarak ağlıyor yada dudak büküyor ʘ