Minai_eliz Alparslan26- ben de oyle dıyodum hatta hemsıreler kızdı herzaman burayamı gelceksın dıye, bence deneyın cocuklar için herseyı yapıyoruz valla☺️bence yaparsın bırazcık cesaret 😉