Asyatosunannesi merhaba ben 7 buçuk aydır sağarak veriyorum. Hiç emmedi beni. Sağdıkça sütünüz artar. Ben çok depoladım süt fakat benimki buzluktan depolanmış sütleri hiç içmedi. Hep dökmek zorunda kaldım. Tavsiyem taze vermeniz. Zaten mama veriyormuşsunuz. Böylece sütüm yoktu çocuk aç kaldı derdi olmaz. Ben mama vermemek işin depoladım hatta ettim. Neyse çok sütüm ziyan oldu. Beş buçuk aylıkken ek gıdaya başladık. Çok rahat ettim. Şimdi günde iki kere sağıyorum. Ondan sütüm azaldı ama benim tercihim azaltma yönünde oldu. Çünkü ek gıda, devam sütü ve anne sütü veriyorum gün içinde. Ancak sana sütünü arttırmak için şunları söyleyebilirim. Gece uyku arasında sağmak sütü arttırıyor. Süt çayı, sütlaç sütü arttırıyor. En önemlisi sık sağmak arttıyor. Üç saatte bir derler genelde ama ben 4-5 saatte bir sağıyordum güzel toplanıyordu. Üç saat erken oluyordu. Çünkü pompa yıka durula bebeği besle vakit alıyor. O nedenle 4-5 saat bana iyi geliyordu. Sormak istediğin başka bit şey varsa yardımcı olabilirim. Ben philips avent çiftli pompa kullandım.