Kubratml Ben annem çalışan bi kadın olduğu için çok yalnız kaldım, küçükken kendimi yalnız hissettiğim dönemler oldu, bakıcılarda büyüdüm ama annemle gurur duymadığım bir anım olmadı. Geleceğimi hazırladı, hep rahat büyüttüler beni zorluk göstermediler. Çok şükür. İlişkimiz çok çok güzel, o zamanlar annem biliyo muymuş bilmiyorum ama güvenli bağlanmışız bence 😇 birlikte geçirebildiğimiz zamanları kaliteli geçirmişiz. Siz de öyle yapın. Hem kariyeri olan bi kadın için devamlı evde olmak gerçekten zor olur. Mutsuz anne, mutlu çocuk büyütemez ki.