Olmaz olamaz 10 15 gün sonra diyorlar ama yok arkadaşlar çocuk deli gibi gazlı mafoldu ya içim gidiyor 2. Yavrum ilkinde biraz geç başladı gaz evet ama bunda 2. Gün başladı bacağını karnına çekip çekip ağlamalar emmeyi kesip içten içe bağırmalar ve yine o ayak hareketi yoook dedim başladı gerçekten gazımız yani karnı doyuyor çünkü kakası ve çişinden anlıyorum çok şükür altı temiz üstü oda ortamına uygun e daha ne olabilir başka diyorum ne yapacağımı şaşırıyorum anneler sizden öneri istiyorum ihtiyacım var 🙏🏻🙏🏻