Obenimmelegim kesinlikle çok yanlış. Asla verilmemeli. Bir gün bebeğim o kadar çok ağladıki sadece anne sütü veriyorum bu arada mama vermek istedim doktora sordum açlıktan ağlıyo olabilir mi çünkü başka hiçbir sıkıntısı yoktu boy kilo gelişimi normalse ek hiçbir şeye gerek yok bebek bu ağlayabilir demişti. Kilosu, boyu, gelişimi ayı ile uyumluysa anne sütü yetmiyor diye bi şey söz konusu dahi olamaz. Ve ilk 6 ay süt dışında veya mama dışında başka bi şey verilmemeli zaten sonra ek gıdaya geçiliyor ama ekmek başlı başına çok yanlış bence.