Rozhiv Katılmıyorum,bebeğim sadece anne sütü aldı ilk 6 aya kadar,gayet keyifli,mutlu bir bebekti.Cok da iyi kilosu vardı.Ek gıda başlangıcında kilo verdi.Diş cikarmayacagi zamanlarda gayet güzel yiyor.Bir bebek annesi göz teması kurmadiginda bile aglayabilir.Doyup doymadigina kilo ve boy olcumuyle doktor karar vermelidir.Bizler değil.Süt de ilk 6 hatta 7-8 ay gayet doyuruyor.Sonrasinda tabi doyumluk ek gıda yemesi gerek,en az 3 öğün.