Kızım 2 aylık oldu olacak geceleri ben uyandırmazsam 4-5 saat uyuyor. Bir doktor mutlaka en geç 3 saatte bir uyandır emzir dedi bir doktor kilo alımı iyiyse beklenebilir dedi çok kararsız kaldım. 3 saatten fazla açlık bebekte tehlike oluşturabilir yazıyor sizler napıyorsunuz🤦🏻♀️