Beautifulmom 2 ana 1 ara öğün yapıyor. Şuan 9 aya girmek üzereyiz. Sabah uyanır uyanmaz anne sütü alıyor, yarım saatle 1 saat sonra gibi kahvaltısını yapıyor, uyumadan önce yeniden anne sütü alıyor. Uyanınca yeniden anne sütü ve sonrasında meyve yiyor ve uyuyacağı zaman yeniden anne sütü alıyor. Uyanınca tekrar anne sütü ana yemek ve yoğurt. Gece uykusuna yatmadan anne sütü. Bizim rutinimiz bu. Yumurta yemediğinden pankek, krep, mücver gibi şeyler yapıyorum sabah kahvaltılarda, onun haricinde zeytin, beyaz p. Vs. Akşmları içinde çorbalar, sebze yemekleri yapıyorum