7 aylıktan sesleniyorum kızlar doğdu 2. Aydan bu yana mama ile beslendi istemedi memeyi 5.ayda doktor kontrolünde ek gıdaya geçtik şimdi ne verirsem yiyor maşallah mamayıda gece leri içiyor onu yerken görünce emmemesini filan unuttum gitti keşke emseler ama yapacak bir şey yok canları sağolsun ne yapalım üzmeyin sakın kendinizi her türlü büyüyor bebeler ❤️