Kızlar neden böyleeee 😩😩😩 akşam yatağına yatırıyoruz her gün oturup uyanmasını bekliyoruz uyutana kadar anamız ağlıyor asla sosyal bi hayatımız kalmadı ne gündüz ne akşam işlerimi halledebiliyorum eşimle bi sohbete tv izlemeye hasretiz. Akşam yattıktan sonra muhakkak 40 dk içinde kalkıyor nedeeeeenn nedeeennn😢😢😢😢