Arkadaşlar oğlum 1 hafta snra 5 aylık olacak 1 aydır benım yatagı da yanımda yatıyor geceleri besikte cok zor duruyor 50 kere uyanıyor hep. Bu durumu yaşayan varmı nasıl beşiğine alıstırabiliriöim.hayır onu geçtim ben nasıl odasını ayrıcam bu seklde sürekli aglıyor kendi yatagına koyunca off