ikizannesii01 Kaç aylıkken yaptırdınız? Kaç doz oldular? Fiyatlar nasıldı? Umarım geç kalmamışızdır 🥺 komşum 4 aylık bebeğine yaptırmış en geç 7. Ay demiş doktor 🙄
ikizannesii01 bikerem bende öyle biliyorum sağlık ocağında öyle dediler ama doktor reçete yazmış arkadaşıma çok endişelendim geç kaldım diye
ikizannesii01 Yamanikomm bize niye doktor 1 yaş sonrasında dedi ya 13. Ayda gelin dedi ama memlekete felan gittik geldik tekrar düzen oturt felan derken bir türlü gidemedik tekrar çok mu geç kaldım acaba. 16 buçuk aylık oldular 🥺
UraSsmom ikizannesii01 Ben ilk dozu 17 aylık yaptırdım cnm geç değil. Bexsero oldu, 8 hafta sonra nimenrix sonra 2 yaşından sonra 1 doz daha bexsero olacak
Momsmom ikizannesii01 2.ayda baslaniyomus menenjit. 7.Ay son dye biseyde yok. 1 yasnda yaptrmaya baslayanda var yani o size baglim erken asilanrsa erken korunma saglanms olur. Gec olursa gec korunmus olr bebegnz. Bzm doktorumz ne kdr erken o kdr iyi dedi .
anne-11 ikizannesii01 biz 1 yasından sonra yaptırıcağız birde pahalı fiyatları burada 400 600 arası gibi rakamlar duydum 4 doz sanırım tamamı
ikizannesii01 anne-11 evet fiyatlar bende öyle duyuyorum ama napalım sağlık inşallah geç kalmamışımdır da 🙏
Feyzaness Hayır geç kalmamışsınız ❤️1 yaş denmesinin sebebi bir yaştan sonra bebeğe daha az doz aşı yapıldığı içindir , bir yaş öncesi daha fazla doz yapılıyor .