Merhaba güzel anneler kaç zamandır canımı sıkan bir konu var ,kızımın paylaşıma girdiği birlikte vakit geçirdiği arkadaşı hiç yok ,arkadaşlarımın çocukları daha büyük kızımdan genelde,onlarla da pek bir araya gelemiyorum ,yoğun çalıştığım için,11 aylığız ,pandemi bebeği olduğumuz için de çok çıkamadık bir yerlere,hala babaannesine komşulara ağlar ,kimseye gitmez,ve bu durum beni çok üzüyor ,neler yapabilirim bu durumu yaşayan var mı ,önerileriniz neler?