Merhaba anneler kızım 5 aylık ek gıdaya henüz gecmedik sadece bazı günler çok balgamı var diye çay kaşığı kadar ılık su veriyorum sabahları onun haricinde sadece anne sütü içiyor fakat kakası bı kaç seferdir puding kıvamında gibi bu normal mi rengi sarı ama kıvamı beni endislendirdi başına gelen varmı yardımcı olursanız çok sevinirim teşekkür ederim şimdiden