Arkadaşlar ben bebeğimin burnuna serum fizyolojik damlatıyorum daha sonra aspiratör ile çekiyorum ama yapana kadar çok ağlıyor izin vermiyo burnuna aspiratörü sokmama az önce bi videoya denk geldim doktor bebeği kafasını aşağı doğru tutuyo şırınga ile bi burun deliğine serum fizyolojiği bi sıkıyo diğer burnundan sular cıkıyo aspiratör kullanmayı da önermiyormuş sizler bebişlerinizin burun temizliğini nasıl yapıyorsunuz sizce doğru olan nedir