pinar5595 Yavaş yavaş destek oturtmak istiyorum ama korkuyorum bebeğe zarar veririm diye. Aslında oturma pozisyonu verdiğimde bebek rahatsız gibi görünmüyo ama zamanı geldi mi acaba destekli oturtmaya başlayabilir miyim
ikizlerinannesi2985 pinar5595 4,5 aylıkken başlamıştım ben de. Yavaştan yormadan başlayabilirsiniz bence
DesignerMomm Bizim 4.ay kontrolünde doktor bebeğimin oturttu baktı sonra artık kucağında oturtabilirsin dedi. Ama yanına yastık koyayım bir yere oturtayim yapma sadece kucağında kendine yaslayarak dedi.