Oğlum 4 ay 5 günlük, 7140 kilosu 67 cm 3950 54 cm doğmuştu.
Doktor konusunda çok sıkıntılıyız bi türlü içimize sinen birini bulamadık beş doktor gördü hepsi farklı bişey söylüyor bi tek sağlık ocağındaki doktoruma güveniyorum o da çocuk uzmanı değil malesef son gittğim doktor bir ayda 400 gr almış diye mamaya başlattı bidahaki ay da ek gıdaya başlıcak dedi sağlık ocağındaki doktorum hemşirem çok kızdı çocuğun herşeyi normal seviyede sütün yetiyor bırak mamayı dediler menenjit aşısı tam bir muallak ben yine doktor değiştiricem
Allah aşkına bana sarıyer kağıthane levent şişli civarlarında muayene ücreti 150 lirayı geçmeyen adam gibi bi doktor önerin zira doktor doktor gezmekten hepsinin farklı konuşmasından internet de yorum okumaktan kafayı yemiş durumdayım