Benim kızımında yarın 2. Ayı dolacak. Gündüz uykusu 0 diyebilirim. Toplasan 2 saati geçmiyor. Ne zaman düzene girecek merak ediyorum. Biraz da huysuz bir bebek. Ağlamaya yatkın her ağladığında aç olduğunu düşünüp ağzına mama tıktılar. Tıktılar diyorum çünkü bebeğim sadece emerek 1200 gr almıştı. Mama vermeye başladıktan sonra sütüm azaldı, bebeğim meme reddi yaşadı, sonra sütüm kesildi derken. Şimdi yine sütüm iyi geliyor çok şükür emmez diye göğsümü hiç vermedim sütü sağıp verdim, mamayı bıraktım derken dün tekrar emmeye başladı. 2. Ayımız böyle karmakarışık geçti. Düzene girmeyi dört gözle bekliyorum.