Sucukluyumurta11 Kızlar ogluma bir tanıdıktan chicconun sepetli bir yürüme arkadaşı aldık. Fakat bu çok hızlı gidiyor, tutunca kendinin sürmesi gerekyormu? Ayarı vs yokmu acaba ya kullanan varmı
semaahmet Sucukluyumurta11 ben e bebekten aldım cnm. Normal ama ayarları yoktur diye düşünüyorum oğlumda çok hii gidiyordu ilk başta şimdi yavaş yavaş sürüyor
BuzluKahve Sucukluyumurta11 chicco bizdeki de ama baska model sanirim. İki tekerlek kisminda kilitleri var.
cydcvk Sucukluyumurta11 evt hızlı gidio o canım. Fisher price alsaydınız keşke inanır mısın hiç düşmedi ondan. Bi de şok tan almıştım ben. Kaç kere yere yapıştı onunla
Sucukluyumurta11 semaahmet ama bu böyle oyuncak arabalar varya onun gibi aşırı hızlı çocuk nasıl yetişecek buna😪
BuzluKahve Sucukluyumurta11 hayir o da degil. İlk arabam mi ilk adimlar mi neydi🙄 Onunde sekil ve toplarin ayilacagi alan var.