Merhaba herkese,benim bebegim 15aylik ve son iki haftadır aşırı derecede istahsizlasti bı taraftan hastalığıda var ama yemekte yemiyor.Eskiden ne güzel yogurdunu çorbasını yerdi ama şimdi.malesef yediremiyorum ve çok üzülüyorum sizce neler yapabilirim tekrar yemesi icin