Bebegim 3 ay 17 günlük, 2 ay emzirebildim. Mamayla devam ediyoruz. Bebegim 2 gündür mamayi istemiyir biberonu kabul etmiyor. Agzina dusen iki uc dmla mamayi bile yutmuyor. Benim ne yapmam gerek yardim edin akil verin sevgili anneler. Bebegim uyurken zorla veriyorz anca oyle iciyor oda cok az. Mamayi değişsem bu sorun ortadn kalkar mi acaba mamadan mi sıkıldı. Anneler yardim 😢😢😢