yavrusununannesii 3 senedir yüzümde egzama var kırmızı ve kabuklanyr sürekli valla bıktım doktorada gittim krem veriyr faydasi yok bi onersi olan var mı 😔
ElaZeyAras yavrusununannesii bebeğimde vardı hem egzema hemde süt alerjisi doktor hametan ve travazol kremi karisitio sür dedi ilk suruste faydasını gordu valla .
Sedakcby yavrusununannesii 10 senedir savaşıyorum 😅😂 kortizon lu iğne mi olmadım kremler mi kullanmadım Özel şampuanlar. Herşey tetikliyor burnum ve yanaklarım çoğunlukta benim. Dökülüyor resmen. Sac6diplerim. Bi kere bile normal market şampuaniyla yikanmiyim yani derim kanıyor resmen benim ileri derece biraz. Kremlerimi sampuanimi kullandığım sürece iyiyim sürekli kullanmam gerek
Sedakcby yavrusununannesii kremleri geçene kadar kullanıyorum geçiyor kabuklar yaralar. Bırakıyorum. 1 haftaya kalmadan tekrar başlıyor tekrar sürüyorum. Bu şekilde..
ilayda23 Benim de arkadaşımın göz çevresinde vardı bePanthol kullanıyor iyi geliyor doktor önermiştin her gün düzenli olarak kullanıyorum etkisini çok gördü
ElaZeyAras 1bocek1cicekannesi evet canım 3 gün sür dedi 3 gün sürdüm ikisini karisitip hemen iglesti valla .kalıp gibiydi yanakları kıpkırmızı sivilceler vardı
Sedakcby yavrusununannesii ya herşey neden olabiliyor yiyecek içecek baharat yağli şeyler stres. Herşey yani. Ve kalıcı tedavisi yok. Şuan emzirdigim için hamileliğim de doktorun verdiği kremler vardı hala onlaro5kullaniyorim. Iyi geliyo
Sedakcby yavrusununannesii ben evlenmeden önce elidel diye bi krem var aşırı iyi ama kortizon lu. Uzun süre kullanılmıyor. Onu kullandım bi süre. Saç dibi damlaları kullandım. Şimdi 2 kremim var isimlerini unuttum şuan ama onlar baya iyi geldi hamileliğim de hiç bişey kullanamıyodum mahvolmuştum hemen doktora gittim
Sedakcby yavrusununannesii 2 3 dkya yazcam bakiyim isimlerine. İki kremi az bişey karıştırıp kullanıyorum ince tabaka halinde