Merhaba
Benim 3 ay 6 günlük bi kızım var. Bizim de emzirme problemimiz var. Bebeğim emmeye başladığında ilk tazyikli sütü güzel emiyor bi iki dk. Sonrasında emzik gibi emmeye başlıyor. Ağzından çıkarınca ağlıyor , verdiğimde emzik gibi emiyor dolayısı ile karnı doymuyor. 15-20 bazen 25 dk emziriyorum buna rağmen diğer memeye geçtiğimizde önceki verdiğimden kendi kendine süt akmaya devam ediyor. Ayrıca iki gündür de etrafı keşfetmeye başladığından mıdır bilmiyorum bi emiyor bi bırakıyor gülüyor etrafına bakıyor tekrar emiyor.
Düzgün emmeye nasıl alıştırabilirim çocuğumu ?