small_eagle 3 hafta kullanıp bıraktım 1 hafta sonra tekrar başladım 2 gün kabızlık yaptı bizde de. Bebeğim çok ağladı morarana kadar doktorumuzun tavsiyesiyle 1 defa zeytinyağıyla uyarıp yaptırdık.