Birkizbirerkekannesiyim 21haftadir Resmen Iskence Cekerek emzryorm,sinirlerim zipliyor,neden boyle oldu(eski seve seve emziridm.16aylik oldu kizim artik sutten kesmeyi dusunuyorm.kendi Sagligim elden gidiyor yoksa,benim gibi olanlar varmi?
nazatamina Birkizbirerkekannesiyim hormonlariniz degisiyoro yuzden hic kiyamasakta yeterince emmis yavss yavas azaltin isterseniz bebeginiz de hazirsa sonucta hic ememeyen bebeklerde var
1bocek1cicekannesi Birkizbirerkekannesiyim bende 16 aylıkken kestim emzirmeyi yemek yiyordu falan işte hamilelikte zorlandım sizin gibi bıraktım
Tazeanne0134 Birkizbirerkekannesiyim canım hamilelikte var ondan bide göğüsünün uçları ağrır vs sen kendini iyi hissetmiyorsan zaten kes yazık ikisine de çünkü ikiside hisseder senin yaşadığın o stresi yazık yani hepinize de
1bocek1cicekannesi Hazel12 sadece ilk gece meme istedi gene sürdüm sabır taşını kokusinu alınca istemedi yanına uzandım pis pis yaptım falan öyle uyuduk sonra bı daha hiç istemedi bir hafta içinde gece uykuları da duzlemeye başladı
1bocek1cicekannesi Hazel12 valla deneyin bi isterseniz aktarda satılıyor 10 TL gibi ücreti var zararsız kimyasal yok tamamen doğal bı ürün ama her meme istediğinde surmelisiniz sabırlı olmalısınız bir iki gün içinde sonuç alacaginizi düşünüyorum çünkü tadi çok kötü 😁