benkullanici07 Nasıl bi mama sizce eczanede bunu bulmus esim ne hikmet ki hipp bulamadi marketlerde ve eczanelerde (bebelactan döndük cok kabiz yapiyordu zorunda kaldik)sma ve evolvia nutri pro plus almis gelmis hangisini vermeliyim
zeynepbalci benkullanici07 evolvia güzel diye duymuştum burda canım bence onu ver yernde olsam onu verirdim ben
Ulusbaby benkullanici07 benim oğlum 18 aylık doğduğundan beri mama destekli gittik hep ve evolvia verdik.. memnunuz 😊
Gulenay1234 benkullanici07 çok güzel bir buçuk aydır kullanıyorum evolvia sma dan döndüm çok memnunum daha güzel kilo aldı ve içerik olarak daha besleyici bize yaradı yani
Limonataa benkullanici07 canım bebeğim kuvezdeyken sütüm yetiyordu ama bide sarılık olunca ek mamaya geçtiler arada evolviya verdiler güzel mi değil mi diyemem eve gelince de aldım ama oğlum sevmedi o mamayı degistirdik
Gulenay1234 benkullanici07 sma kilo aldırmadı bize doğduğundan beri dört ay verdim pek memnun kalmadım
Limonataa benkullanici07 Aptamil dedi küvez de bakan doktor ama kabız yaptı sonra Bebelac Gold oda fışkırarak kusma yaptı şimdi de doktor önerisiyle Aptamil conformil mil sarı paket kullanıyoruz bundan memnunuz çok şükür