Merhaba anneler, 2,5 aylik bir oglum var ve sag gogsumu artik emmiyor, siddetli bir sekilde aglamaya basliyor. Gogsumden sut fiskirdigi icin icemedigini dusundum ama sagdigimda da icmiyor ve gogsumde damar damar sut dolu sislik var, saginca rahatliyorum ama bi saate yine ayni. Nasil normale doner, neden boyledir, ne yapabilirim?